| 193-199 | Matematické poznatky jako pomůcky ve výtvarném umění (4). Pavlíková, Dana |
| 200-207 | Kresba mapy a rektifikace kružnicového oblouku. Kočandrlová, Milada |
| 208-215 | Egyptské zápisy zlomků IV. Obtížně vyjádřitelné zlomky. Beran, Ladislav; Trch, Milan |
| 216-224 | Je možné si matematiku představit?. Kuráňová, Silvie |
| 225-241 | Matematická olympiáda. |
| 242-249 | Přečtěte si knihu Matematika a porozumění světu. Divíšek, Jiří |
| 250-251 | Co by mohl o člověku vědět každý člověk. Fuchs, Eduard |
| 252-254 | Byl Eukleides finančně gramotný?. Calda, Emil |
| 255 | Celostátní setkání učitelů matematiky na gymnáziích. |
| 256 | Matematika, fyzika a podpora jejich výuky. |