| 61-69 | Hranice fyziky a jejich role ve společnosti [Pokračování]. Bromley, D. Allan |
| 69-81 | O geometrii laplasiánu. II. Kowalski, Oldřich |
| 81-85 | 150 rokov od objavu elektromagnetickej indukcie. Zajac, Rudolf |
| 86-88 | Maďarská kouzelná kostka. Singmaster, David |
| 88-90,91 | Spomienky na nestora slovenských matematikov (K stému výročiu narodenia profesora Jura Hronca). Katriňák, Tibor |
| [90a]-[90h] | [Doprovodné ilustrace k članku Hranice fyziky a jejich role ve společnosti]. |
| 92-97 | Niektoré poetické a společenské kritéria pri návrhu výuky. Papert, Seymour A. |
| 98-105 | Co je LOGO?. Štěpánek, Petr |
| 105-111 | Poznatky žáků gymnázia z učiva „Stavba pevných látek‟ a „Vedení elektrického proudu v polovodičích‟. Svoboda, Miroslav |
| 111-114 | K fyzikálnímu pojetí výuky astronomie na gymnáziu. Štefl, Vladimír |
| 114-115 | Jubilea a zprávy. |
| 116-119 | Ze života JČSMF. |
| 119-[120a] | Nové knihy. |
| [120b] | Obsah. |