| Title: | Třetí mezinárodní výzkum matematického a přírodovědného vzdělávání: výsledky žáků 4. ročníku základních škol (Czech) | 
| Title: | The third international research on education in mathematics and sciences: results of pupils of the 4th class of basic schools (English) | 
| Author: | Palečková, Jana | 
| Language: | Czech | 
| Journal: | Pokroky matematiky, fyziky a astronomie | 
| ISSN: | 0032-2423 | 
| Volume: | 44 | 
| Issue: | 2 | 
| Year: | 1999 | 
| Pages: | 141-148 | 
| . | 
| Category: | math | 
| . | 
| MSC: | 97-xx | 
| MSC: | 97Cxx | 
| . | 
| Date available: | 2010-12-11T17:25:26Z | 
| Last updated: | 2012-08-25 | 
| Stable URL: | http://hdl.handle.net/10338.dmlcz/140849 | 
| . | 
| Related article: | http://dml.cz/handle/10338.dmlcz/140850 | 
| . | 
| Reference: | [1] Straková, J.: Výsledky našich žáků 8. ročníku základních škol ve Třetím mezinárodním výzkumu matematického a přírodovědného vzdělávání.Pokroky MFA 42 (1997), 248. | 
| Reference: | [2] 
		: Třetí mezinárodní výzkum matematického a přírodovědného vzdělávání. Souhrnné výsledky žáků 4. ročníků.Výzkumný ústav pedagogický, Praha, 1997. | 
| Reference: | [3] 
		: Třetí mezinárodní výzkum matematického a přírodovědného vzdělávání. Souhrnné výsledky žáků 8. ročníků.Výzkumný ústav pedagogický, Praha, 1996. | 
| Reference: | [4] 
		: Třetí mezinárodní výzkum matematického a přírodovědného vzdělávání. Podmínky a průběh výuky v 8. ročníku.Ústav pro informace ve vzdělávání, Praha, 1997. | 
| Reference: | [5] 
		: Třetí mezinárodní výzkum matematického a přírodovědného vzdělávání. Výsledky žáků 7. a 8. ročníků v matematické části testu.Ústav pro informace ve vzdělávání, Praha, 1997. | 
| Reference: | [6] 
		: Třetí mezinárodní výzkum matematického a přírodovědného vzdělávání. Výsledky žáků 7. a 8. ročníků v přírodovědné části testu.Ústav pro informace ve vzdělávání, Praha, 1997. | 
| Reference: | [7] 
		: Třetí mezinárodní výzkum matematického a přírodovědného vzdělávání. Souhrnné výsledky žáků posledních ročníků středních škol.Výzkumný ústav pedagogický, Praha, 1998. | 
| . |