Publikováno 13.9.2019
| 129-134 | Několik slov k historickému vývoji a současným cílům časopisu. Příhonská, Jana | 
| 135-142 | Každý se může naučit matematiku na vysoké úrovni: Důkaz z neurověd, který by měl změnit způsob, jakým učíme. Boaler, Jo; Erlebachová, Kateřina | 
| 143-153 | Riadené aktivné učenie a učebnice. Bero, Peter; Berová, Zuzana | 
| 154-159 | Učebnice matematiky pro 3. a 4. ročník ZŠ. Blažková, Růžena; Matoušková, Květoslava; Vaňurová, Milena | 
| 160-168 | Cíle vyučování matematice. Hejný, Milan | 
| 169-179 | Metody a cíle vyučování matematice. Kuřina, František | 
| 180-186 | Učebnice matematiky v olomouckém nakladatelství Prodos. Molnár, Josef | 
| 187-197 | O čem přemýšlí autor učebnic. Odvárko, Oldřich | 
| 198-200 | Dva dny s didaktikou matematiky 2019. Kaslová, Michaela | 
| 201-202 | Celostátní setkání učitelů matematiky středních škol v Pardubicích 2018. Staněk, Miroslav | 
| 203-203 | Celostátní setkání učitelů matematiky v Litomyšli. Jak učit matematice žáky ve věku 10-16 let. Lišková, Hana | 
| 204-204 | Celostátní setkání učitelů matematiky SŠ. Jak učit matematiku na SŠ. Procházka, František |