| 65 | Učitelům počtů a merby, ale nejen jim. Jedinák, Dušan | 
| 66-77 | Matematické poznatky jako pomůcky ve výtvarném umění (2). Pavlíková, Dana | 
| 78-85 | Egyptské zápisy zlomků II. Postupné redukce zlomku. Beran, Ladislav; Trch, Milan | 
| 86-88 | Mocniny přirozených čísel a součty lichých čísel po sobě jdoucích. Calda, Emil | 
| 89-96 | What we do not teach and we should (and what we teach though maybe we should not). Saxl, Ivan; Kvaszová, Milena | 
| 97-110 | Naše nynější krize. Kuřina, František | 
| 111-118 | K čemu mi to bude? aneb Milý Pepíčku... Bečvář, Jindřich | 
| 119-123 | Několik poznámek k méně obvyklým úlohám z pravděpodobnosti. Tlustý, Pavel; Plocki, Adam | 
| 124-125 | Celostátní setkání učitelů matematiky středních odborných škol v Pardubicích. Staněk, Miroslav | 
| 126-127 | Jak učit žáky matematice žáky ve věku 11-15 let. Hanušová, Jana |