| 1-8 | 75 - alebo hry s číslami. Brincková, Jaroslava | 
| 9-10 | Může být částečný součet harmonické řady celé číslo?. Calda, Emil | 
| 11-26 | Matematika a vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Blažková, Růžena | 
| 27-31 | Grafická reprezentace řešení nerutinních kombinatorických úloh. Zelendová, Eva | 
| 32-41 | Grafická komunikace a reklama (2). Šarounová, Alena | 
| 42-44 | Který čtyřúhelník má největší obsah?. Boček, Leo | 
| 45-52 | Modernizácia vyučovania matematiky: hrozí populismus, povrchnosť, jednostrannosť. Spišiak, Ladislav | 
| 53-55 | Co musí (?) obsahovat učebnice. Calda, Emil | 
| 55-56 | Využití programu MS Excel v práci učitele matematiky. Krátká, Lenka | 
| 57-58 | Matematika v kostce pro základní školy a nižší ročníky víceletých gymnázií. Crháková, Kateřina | 
| 59-63 | XIV. seminář o filozofických otázkách matematiky a fyziky a 29. mezinárodní konference historie matematiky. Bečvářová, Martina | 
| 63-64 | Celostátní setkání učitelů matematiky gymnázií. Kott, Dalibor |