| Title:
|
Matematika jako pedagogický problém aneb František jako žijící česká legenda didaktiky matematiky (Czech) |
| Title:
|
Mathematics as a pedagogical problem or František as a living Czech legend of mathematics education (English) |
| Author:
|
Vondrová, Naďa |
| Language:
|
Czech |
| Journal:
|
Učitel matematiky |
| ISSN:
|
1210-9037 |
| Volume:
|
30 |
| Issue:
|
3 |
| Year:
|
2022 |
| Pages:
|
186-192 |
| . |
| Category:
|
math |
| . |
| Summary:
|
V příspěvku je uveden upravený přepis projevu, který autorka přednesla na semináři Cesty a cestičky školské matematiky, který se konal 16. 9. 2022 na Přírodovědecké fakultě Univerzity Hradec Králové u příležitosti devadesátých narozenin prof. Františka Kuřiny. Příspěvek má neformální tón a soustřeďuje se na prof. Kuřinu jako člověka. (Czech) |
| . |
| Date available:
|
2022-11-28T10:47:16Z |
| Last updated:
|
2023-10-02 |
| Stable URL:
|
http://hdl.handle.net/10338.dmlcz/151117 |
| . |
| Reference:
|
[1] Cachová, J.: Cesty a cestičky školské matematiky.(Ed.). (2022). UHK PřF. |
| . |