| 3 | Úvodem. | 
| 4-5 | Education for mission, mission for education. Riečan, Beloslav | 
| 5-9 | Matematika na nižších gymnáziích. Kuřina, František | 
| 9 | K perspektivě víceletých gymnázií. Zdeněk, Karel | 
| 9-10 | Co nám přináší vyučování v primě. Hrubý, Dag | 
| 11 | Jak získat primány pro matematiku?. Hladíková, M. | 
| 11-12 | K transformaci našeho školství. Bečvář, Jindřich | 
| 12-13 | Ad: „Jaká škola našim dětem‟ (LN 10.12.1991). Jarník, Jiří | 
| 13-14 | Ad: "Jaká škola našim dětem" (LN 13.12.1991). Eckertová, Ludmila | 
| 15 | Ad: "Ostřelovaná koncepce" (LN 4.1.1992). Eckertová, Ludmila | 
| 15-16 | Několik poznámek k reformám vzdělávání. Dlab, Vlastimil | 
| 16-18 | Útok na vzdělanost budoucí generace. Král, Jaroslav | 
| 18-19 | Mohou státní školy obstát v konkurenci se školami soukromými?. Kubínová, M. | 
| 19-22 | Učitel matematiky a reforma školství. Sýkora, V.; Marinková, H. | 
| 22-23 | Václav Hlavatý, český matematik. Bečvář, J. | 
| 24 | Zkvalitní naši vzdělávací soustavu atestace učitelů?. Rosenkranz, Jindřich | 
| 25 | Kalkulačky na ZŠ ano, či ne?. Novotná, Vlasta | 
| 26 | Katastrofické vize o Matematické olympiádě. Zelinka, Bohdan | 
| 27 | PGS pro učitele matematiky?. Koman, Milan | 
| 27-28 | Obecné otázky matematiky a informatiky. Bečvář, Jindřich | 
| 28-29 | Přečetli jsme za vás. Šarounová, A.; Mikulčák, J. | 
| 29-30 | Kuřina, F.: Praktikum algebraické techniky. Lindauer, Josef | 
| 30 | Kraemer, E.: Zobrazovací metody (promítání rovnoběžné). | 
| 30-31 | V čem se liší tato matematická dvojčata?. Koman, Milan | 
| 31-32 | Oznámení, sdělení. | 
| 32-35 | Literatura. | 
| 36 | Obsah. |