| 1 | Úvod. |
| 2-12 | Geometrie gotické architektury. Šarounová, Alena |
| 13-19 | Netradiční využití pojmu složená funkce na střední škole. Eisemann, Petr |
| 20-21 | O "skoro stejném vzorci" pro počty kombinací a variací. Calda, Emil |
| 22-25 | Něco málo nejen o školství českém. Šarounová, Alena |
| 26-27 | Situace středních škol v současnosti. Zitková, Zlatuše |
| 27-29 | Klesající zájem o učitelské povolání. Morkes, František |
| 30-32 | Malý nápadník. Šarounová, Alena |
| 33 | Chybné, leč sugestivní řešení. Kuřina, František |
| 34-35 | Úlohy ze zahraničí. Kuřina, František |
| 36-40 | Dejte hlavy dohromady. Kaslová, Michaela |
| 41-46 | Prijímacie zkúšky z matematiky na stredné školy v Pol'sku. Kolbaská, Viera |
| 47-54 | Matematická olympiáda. Hrubý, Dag |
| 55 | Zpráva z pracovního semináře matematiků ve dnech 16.6.-19.6.1994 na SPŠS v Chrudimi. Procházka, František |
| 56-57 | Čtvrtá "škola v přírodě". Šarounová, Alena |
| 58 | Podzimní škola péče o matematické talenty se koná 18.-21. 10. 1994 na šumavském Zadově. Tlustý, Pavel |
| 59-61 | Jan Neruda. Bečvář, Jindřich |
| 62-63 | Galileo Galilei. Bečvář, Jindřich |
| 64 | Vývoj vyučování matematice v Absurdistanu. Henry, B. |