| 65 | Učitelům počtů a merby, ale nejen jim. Jedinák, Dušan |
| 66-71 | Babylonský výpočet čísla $\sqrt 2$. Bečvář, Jindřich; Dlab, Vlastimil |
| 72-80 | Matematika a hudba (2): Co je zvuk?. Piknerová, Judita |
| 81-88 | Přímka v Gaussově rovině (1). Hrubý, Dag |
| 89-94 | Silvestrovské rozjímání o ekvivalenci geometrických vět. Leischner, Pavel |
| 98-98 | O vyjadřování v matematice. Kuřina, František |
| 99-107 | Mediální obraz našeho školství. Fuchs, Eduard |
| 108-111 | Stručně z CERMATu. Lesáková, Eva; Řídká, Eva |
| 112-123 | Andrej Andrejevič Markov a matematická lingvistika (2). Sedlačíková, Blanka |
| 123-126 | Jak připravit učitele matematiky. Bečvář, Jindřich; Slavík, Antonín |
| 126-128 | Matematika, fyzika a podpora jejich výuky. Bečvář, Jindřich |