97I30 
- 
Hrátky s posloupnostmi celých čísel.
		
			(Czech).
Rozhledy matematicko-fyzikální,
		vol. 97
			(2022),
			issue 4,
		pp. 32-35
- 
Dlab, Vlastimil:
		Kouzlo Sierpińského trojúhelníku – The Magic of the Sierpiński Triangle.
		
			(Czech).
Rozhledy matematicko-fyzikální,
		vol. 97
			(2022),
			issue 2,
		pp. 1-5
- 
Slavík, Antonín:
		Geometrické důkazy v matematické analýze.
		
			(Czech) [Geometric Proofs in Mathematical Analysis].
Pokroky matematiky, fyziky a astronomie,
		vol. 64
			(2019),
			issue 4,
		pp. 229-237
- 
Dlab, Vlastimil:
		Každý má svou posloupnost.
		
			(Czech) [Everybody has his/her sequence].
Učitel matematiky,
		vol. 21
			(2013),
			issue 2,
		pp. 117-123
- 
Dlab, Vlastimil:
		Pozoruhodné výrazy: každý si může sestrojit svoji „rovnost‟!.
		
			(Czech) [Amazing expressions: Everybody can construct his/her own “equality”].
Učitel matematiky,
		vol. 21
			(2013),
			issue 4,
		pp. 206-212
- 
Dlab, Vlastimil; Bečvář, Jindřich:
		Ještě k číslu $\sqrt2$: Babylon a řetězové zlomky.
		
			(Czech) [More about number $\sqrt2$: Babylon and chain fractions].
Učitel matematiky,
		vol. 20
			(2012),
			issue 1,
		pp. 26-29
- 
Calda, Emil:
		Limita posloupnosti a věta o sevření.
		
			(Czech) [Limit of a sequence and the squeeze theorem].
Učitel matematiky,
		vol. 20
			(2012),
			issue 4,
		pp. 216-220
- 
Pick, Luboš; Rokyta, Mirko:
		O princezně a píd’alce.
		
			(Czech) [Princess and inchworm].
Pokroky matematiky, fyziky a astronomie,
		vol. 57
			(2012),
			issue 3,
		pp. 217-231
- 
Huťa, Anton:
		Vytvárajúce funkcie.
		
			(Slovak) [Generating functions].
Učitel matematiky,
		vol. 15
			(2007),
			issue 3,
		pp. 133-142
- 
Drábek, Pavel:
		Nerovnosti - koření i nástroj matematické analýzy.
		
			(Czech) [Inequalities - the spice and tool of mathematical analysis].
Učitel matematiky,
		vol. 14
			(2006),
			issue 2,
		pp. 65-76
- 
Šimša, Jaromír:
		Geometrie geometrických posloupností.
		
			(Czech) [Geometry of geometric sequences].
Učitel matematiky,
		vol. 11
			(2003),
			issue 2,
		pp. 65-73
- 
Sikorová, Renata:
		Číslo $e$ a jeho vlastnosti (Dokončení z minulého čísla).
		
			(Czech) [Number $e$ and its properties (4)].
Učitel matematiky,
		vol. 9
			(2001),
			issue 2,
		pp. 98-103
- 
Trojovský, Pavel:
		Fibonacciova čísla a řady.
		
			(Czech) [Fibonacci numbers and series].
Učitel matematiky,
		vol. 8
			(2000),
			issue 1,
		pp. 1-12
- 
Calda, Emil:
		O podivuhodném „odvození‟ některých vzorců.
		
			(Czech) [On remarkable “developing” of some formulas].
Učitel matematiky,
		vol. 8
			(2000),
			issue 3,
		pp. 149-151
- 
Sikorová, Renata:
		Od úrokového počtu k číslu $e$ (1).
		
			(Czech) [From the interest calculation to number $e$ (1)].
Učitel matematiky,
		vol. 8
			(2000),
			issue 3,
		pp. 136-141
- 
Calda, Emil:
		Součet mocnin prvních $n$ přirozených čísel aneb Hra čísel mámivá.
		
			(Czech) [Sum of powers of the first $n$ natural numbers or Delusional game of numbers].
Učitel matematiky,
		vol. 8
			(2000),
			issue 2,
		pp. 104-108
- 
Veselý, Jiří:
		O násobení řad (1).
		
			(Czech) [About multiplication of series (1)].
Učitel matematiky,
		vol. 7
			(1999),
			issue 3,
		pp. 137-145
- 
Veselý, Jiří:
		O násobení řad (2).
		
			(Czech) [About multiplication of series (2)].
Učitel matematiky,
		vol. 7
			(1999),
			issue 4,
		pp. 201-206
- 
Veselý, Jiří:
		Zlatý řez a co vše s ním souvisí (2).
		
			(Czech) [Golden ratio and all that is connected with it (2)].
Učitel matematiky,
		vol. 7
			(1999),
			issue 1,
		pp. 14-24
- 
Veselý, Jiří:
		Zlatý řez a co vše s ním souvisí.
		
			(Czech) [The golden section and all that goes with it].
Učitel matematiky,
		vol. 6
			(1998),
			issue 3,
		pp. 153-158
- 
Calda, Emil:
		O jedné zajímavé posloupnosti.
		
			(Czech) [On an interesting sequence].
Učitel matematiky,
		vol. 5
			(1997),
			issue 2,
		pp. 81-82
- 
Leischner, Pavel:
		Trojúhelníky a posloupnosti (1).
		
			(Czech) [Triangles and sequences (1)].
Učitel matematiky,
		vol. 5
			(1997),
			issue 1,
		pp. 7-13
- 
Leischner, Pavel:
		Trojúhelníky a posloupnosti (2).
		
			(Czech) [Triangles and sequences (2)].
Učitel matematiky,
		vol. 5
			(1997),
			issue 2,
		pp. 71-74
 
Partner of
