[1] Arnold, J., Joanne, S., Patterson, F., Robertson, I., Cooper, C., Burnes, B.: Psychologie práce. (2007). Barrister & Principal.
[3] Eger, L.: Management rizik vzdělávacích projektů. (2013). Nava.
[4] Formanová, L., Gernešová, L., Číková, E., Šťastník, O., Makovcová, V., Zlámalová, L.:
Prvky kooperace a kompetice ve výuce z pohledu středoškolských učitelů. (2015). Lifelong Learning - celoživotní vzdělávání, 5(2), 201-220.
http://dx.doi.org/10.11118/lifele20150502201 DOI 10.11118/lifele20150502201
[6] Kasíková, H.: Kooperativní učení ve výuce: teorie-výzkum-realita. (2017). Pedagogika, 67(2), 106-125.
[7] Lacina, L., Kotrba, T.: Aktivizační metody ve výuce. (2015). Barrister & Principal.
[8] Mikuláštík, M.: Komunikační dovednosti v praxi. (2003). Grada Publishing.
[9] Průcha, J.: Alternativní školy a inovace ve vzdělávání. (2001). Portál.
[11] Sitná, D.: Metody aktivního vyučování: Spolupráce žáků ve skupinách. (2009). Portál.
[13] Trojanová, I., Svobodová, Z., Bočanová, T.: Nově projektově O změnách nejen ve školství. (2024). Wolters Kluwer.
[14] Veber, J.: Management: základy, prosperita, globalizace. (2005). Management Press.